Romans w pracy konsekwencje

Romans w pracy – co warto wiedzieć?

Romans w pracy z roku na rok staje się coraz powszechniejszy, dlatego też warto dokładnie mu się przyjrzeć. Według najnowszych danych co druga kobieta przyznaje się do tego, że miała romans z szefem albo współpracownikiem. Niewinny romans w miejscu pracy nie jest niczym złym u wolnych ludzi. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim to, aby umiejętnie rozdzielić sferę zawodową od prywatnego życia.

Romans w pracy jak się zaczyna?

Romans w pracy zazwyczaj zaczyna się bardzo niewinnie, dlatego też wiele kobiet wpada w pułapkę. Praca jak powszechnie wiadomo działa silnie pobudzająco, dlatego też wiele kobiet dość łatwo daje się ponieść fali. Podczas mniejszych lub większych sukcesów/klęsk każdy poszukuje bliskości i wsparcia. Warto wspomnieć także i o tym, że wiele osób w pracy po prostu się nudzi, dlatego też poszukuje dodatkowych wrażeń.

Romans w pracy konsekwencje

Jak łatwo się domyśleć romans w pracy może mieć swoje zalety, jak i również wady o których należy zawsze pamiętać. W Polsce romanse w firmach oceniane są przeważnie negatywnie, ale mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że mogą mieć one korzystny wpływ na funkcjonowanie danej firmy. Kobiety, które zawiązują bliższe znajomości w firmie są przeważnie podejrzewane przez pozostałych pracowników o nieczyste motywacje. Pamiętać należy jednak o tym, że romans nie zawsze musi oznaczać szukanie krótszej ścieżki do rozwoju zawodowego. Zauroczone osoby są zdecydowanie bardziej kreatywne i częściej wychodzą z nowymi inicjatywami. Z praktycznego punktu widzenia romans może mieć duży wpływ na efektywność pracy. Spowodowane jest to oczywiście chęcią zaimponowania drugiej osobie.

Romans w pracy z żonatym

Problemy zaczynają się zazwyczaj wtedy, gdy niepozorny romans zamienia się w długoletni związek. Mowa tutaj oczywiście o osobach, które są w stałych związkach i niewinny romans jest tak naprawdę zdradą. Niestety w takiej sytuacji atmosfera w biurze może być naprawdę bardzo trudna i niezręczna. Ukrywanie romansu przed rodziną może być naprawdę stresującym doznaniem, dlatego też warto postawić na szczerość i unikać tego typu sytuacji.

Romans w pracy z szefem

Z praktycznego punktu widzenia dla większości kobiet najbardziej kłopotliwy jest oczywiście romans z własnym szefem. Aby nie wplątać się w niezręczny romans należy zachować czujność. Jeżeli szef często zaprasza nas na lunche i wyjazdy, to wyraźny sygnał, że chce nawiązać z nami bliższą znajomość. W pierwszej kolejności należy uważać na żonatych szefów przez których łatwo stracić przychylność pozostałych współpracowników. Bliższe znajomości z żonatym szefem praktycznie zawsze kończą się niemiłymi plotkami, przykrymi komentarzami i aluzjami. Wszystkie sukcesy zawodowe i awanse kojarzone będą jedynie z bliższą znajomością z przełożonym.

Jak zakończyć romans w pracy?

Gdy romans w pracy okaże się jedną wielką pomyłką, należy jak najszybciej go przerwać. Niestety intymnych relacji nie zawsze da się wymazać i cofnąć, dlatego też w skrajnych sytuacjach jedynym wyjściem jest zmiana pracy albo stanowiska. Pamiętać należy zawsze o tym, że największym fundamentem relacji z drugą osobą jest oczywiście szczerość. Przy każdym związku należy być ze sobą uczciwym. Tylko głos naszego serca wie co jest dla nas najlepsze. W sprawach sercowych zawsze należy zaufać swojej intuicji.

Ocena artykułu przez czytelników:
[Liczba głosów: 5 Średnia: 5]

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Przeczytaj poprzedni wpis:
jak znaleźć punkt G u mężczyzny?
Punkt G u mężczyzny

Punkt G to obszar szczególni wrażliwy i czuły na bodźce. Jego stymulacja gwarantuje nie tylko wielką przyjemność, ale również silny...

Zamknij